Жанұяны жоспарлау бойынша сұрақтарға кеңес берудің коммуникативті дағдылары.
№ | Бағалау дағдысындағы критерий | Балл бойынша баға |
1 | Науқаспен сәлемдесу
– Бірінші өзін таныстырады, кейін науқаспен танысады. |
1
|
– Амандасады, бірақ өзін таныстырмайды | 0,5
|
|
– Амандасқанға жауап бермейді | 0 | |
2 | Науқастың өмірінен қысқаша анамнез жинайды, методиканы қолдана отырып репродуктивті мақсатын сұрайды, науқастың сөзін үзбей керекті тақырыпта («мына тақырыпта сөйлесейік») ашық сұрақтар қойып талқылаймыз. |
1, 0
|
Науқастың өмірінен қысқаша анамнез жинайды, методиканы қолдана отырып репродуктивті мақсатын сұрайды, бірақ сөзін бөліп толық тыңдамай (басқа тақырыпқа көңіл аудармай,«мына тақырыпта сөйлесейік») жабақ сұрақтар қояды. |
0,5
|
|
Науқастың өмірінен қысқаша анамнез жинамай, репродуктивті мақсатын анықтамады.
|
0 |
|
3 | Науқас сенетіндей аргументтерді қолдана отырып,жағдайын түсіне, қызыға асықпай, сенімді, орынды үзіліс жасап науқасқа отбасын жоспарлаудың әдісін ұсынды. |
1, 0
|
Науқасқа аргументтерді қолдана отырып науқасқа отбасын жоспарлаудың әдісін ұсынды. Оны сендірмей, қысқа жағымсыз интонациямен, киімдерін түзулеп, үстел үстүндегі заттарын жинады. Немесе сөзі жылдам, анық емес болады. |
0,5
|
|
Науқасқа ешқандай отбасын жоспарлау туралы тәсілдер ұсынылмады.
|
0
|
|
4 | Ұсынылған тәсілді дұрыс қолдануды үйретті.
Ұсынылған тәсілді дұрыс қолдануды үйретті, бірақта өзі үйреткен тәсілге сенімсіздік танытты. |
1, 0
0,5
|
Науқасты үйретпеді.
|
0 | |
5 | Ұсынылған тәсілдің кемшіліктерін анықтап айтты. | 1, 0
|
Ұсынылған тәсілдің кемшіліктерін жеткіліксіз айтты. | 0,5
|
|
Ұсынылған тәсілдің кемшіліктері туралы мәлімет жеткізбеді. | 0 | |
6 | Әдісті қолдануын науқастың қайталауын сыпайы түрде өтінеміз. | 1, 0
|
Әдісті қолдануын науқастың қайталауын сыпайы түрде өтінеміз, бірақ айтқандарына мән бермейміз. |
0,5
|
|
Әдісті қолдануын науқастың қайталауын өтінген жоқ. | 0 | |
7 | Науқастың әдіс туралы түсінбеген сұрақтары бар ма, егер бер болса жауап береміз. | 1, 0
|
Науқастың әдіс туралы түсінбеген сұрақтары бар ма, егер бер болса жауап анық емес, қобалжып жаап береміз. | 0,5
|
|
Науқастың әдіс туралы түсінбеген сұрақтарын сұрамайды.
|
0 | |
8 | Науқаспен сыпайы түрде қоштасып, кез келген уақытта өзіне немесе басқа консультантқа хабарласуына болатындығын айтады. | 1, 0
|
Науқаспен қоштасты. | 0,5 | |
Науқаспен қоштаспады. | 0 | |
Барлық балдар: |
Станция рейтингі
«Өте жақсы» (90-100 балл) 7,0-8,0 балл
«Жақсы» (75-89 балл) 6,0-6,5 балл
«Қанағаттанарлық» (50-74 балл) 4,0-5,5 балл
«Қанағаттанарлықсыз» (0-49 балл) 3,5 балдан төмен