Қазақстанда бауыр обырын емдеуде жаңа мүмкіндіктер ашылды: «АстраЗенека» компаниясының инновациялық препараты тіркелді

2025 жылдың 7 ақпанында «АстраЗенека» халықаралық биофармацевтикалық компаниясы Қазақстанда ерекше жаңалық жариялады. Компанияның екі иммунотерапиялық препараты – дурвалумаб пен тремелимумабтың комбинациясы елімізде ресми түрде тіркелді. Бұл препараттар енді гепатоцеллюлярлық карциноманың (ГЦК) резекцияланбайтын немесе метастатикалық түріне шалдыққан ересек науқастарды емдеудің алғашқы сатысында қолданылатын болады.

Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрлігінің бұл шешімі HIMALAYA атты III фазалық ауқымды зерттеудің нәтижелеріне негізделген. Зерттеу барысында жаңа препараттар комбинациясының тиімділігі мен қауіпсіздігі дәлелденді.

Зерттеудің негізгі жетістіктері:

  • Өмір сүру көрсеткіштерінің жақсаруы: Дурвалумаб пен тремелимумаб комбинациясын қабылдаған пациенттердің орташа өмір сүру ұзақтығы 16,4 айға жетті. Бұл бұрын қолданыста болған стандартты ем – сорафенибпен салыстырғанда (13,8 ай) айтарлықтай жоғары көрсеткіш.
  • Ұзақ мерзімді нәтижелер: Жаңа ем алған науқастардың 30,7%-ы 3 жылдан кейін тірі қалды (сорафениб тобында – 19,8%). Төрт жылдық өмір сүру деңгейі де айтарлықтай өсті: 25,12% (сорафениб тобында – 15,1%).
  • Қауіпсіздік бейіні: Жаңа комбинация сорафенибпен салыстырғанда жағымсыз әсерлердің көбеюіне әкелген жоқ. Маңыздысы, жағымсыз құбылыстардың салдарынан емді тоқтату жағдайларының төмендегені байқалды.

Гепатоцеллюлярлық карцинома (ГЦК) – қауіпті дерт

ГЦК – бауырда пайда болатын қатерлі ісіктің ең кең таралған түрі. Әлемде жыл сайын 900 000-нан астам адам осы ауруға шалдығады және ол онкологиялық аурулардан болатын өлім себептерінің ішінде үшінші орында тұр. Қазақстанда жыл сайын 1000-ға жуық жаңа ГЦК жағдайы тіркеледі. Аурудың кеш сатыларында анықталуы (16%-ы IV сатыда) емдеудің тиімділігін айтарлықтай төмендетеді.

Маман пікірі

Владимир Казаков, «АстраЗенека» компаниясының Қазақстандағы «Онкология және сирек аурулар» бағытының медициналық басшысы: «Бұрынғы статистикаға сүйенсек, бауыр обыры диагнозы қойылған науқастардың тек 7%-ы ғана бес жылдан артық өмір сүрген. Алайда, HIMALAYA зерттеуінің нәтижелері бізге үлкен үміт сыйлайды: дурвалумаб пен тремелимумаб комбинациясын қабылдаған пациенттердің 25%-ы 4 жылдан кейін де тірі. Бұл комбинацияның қауіпсіздік бейіні де жағымды, сондықтан бұл емдеудің перспективалы нұсқасы болатынына сенімдіміз».

«АстраЗенека» онкология саласында

«АстраЗенека» – қатерлі ісіктің әртүрлі түрлерін емдеуге арналған инновациялық дәрі-дәрмектерді жасауға басымдық беретін компания. Компания ғылыми жаңалықтарды пайдалана отырып, пациенттердің өмірін жақсартуға және онкологиялық көмектің сапасын арттыруға ұмтылады.

Компания туралы

«АстраЗенека» – рецепт бойынша берілетін дәрі-дәрмектерді зерттеу, әзірлеу және коммерцияландыруға маманданған халықаралық биофармацевтикалық компания. Компанияның негізгі терапевтік бағыттары: онкология, кардиология, нефрология, метаболизм, тыныс алу және аутоиммундық аурулар, сондай-ақ сирек кездесетін аурулар. «АстраЗенека» штаб-пәтері Ұлыбританияның Кембридж қаласында орналасқан және 100-ден астам елде жұмыс істейді.

Related articles

Қазақстан фармацевтикалық нарығы: инвестициялық өсім, инновациялар және даму перспективалары

Алматыда өткен II Қазақстан фармацевтикалық форумы отандық денсаулық сақтау...

Чемпиондардың денсаулығын қалпына келтіру құпиясы

ҚР ПІБ Медициналық орталығы жүйесінде чемпиондардың денсаулығын қалпына келтіру...

AlmaU Sharmanov School of Health Sciences ашылды

«Алматы Менеджмент Университеті» (AlmaU) «Денсаулық ғылымдары: әлемдік трендтер мен...

Сепсис туралы мағлұмат

Сепсис (латынша – sepsis – шіру), жергілікті инфекция ошағынан...

Мұрагерлік түсінігі және олардың түрлері

  Қазақстан Республикасы Азаматтық Кодексінің Мұрагерлік құқық атты бөлімінде бірнеше...

Case Studies

Content & copywriting

Compass Music Platform

A clothing brand wanted to launch a new e-commerce website that would allow customers to browse and purchase their products online. We developed a...
Content & copywriting

NewsWeek Magazine

A clothing brand wanted to launch a new e-commerce website that would allow customers to browse and purchase their products online. We developed a...
E-commerce development

Beauty & Makeup Shop

A clothing brand wanted to launch a new e-commerce website that would allow customers to browse and purchase their products online. We developed a...
Яндекс.Метрика